Αποτοξίνωση, υγεία και διατροφή

αποτοξίνωση

Αποτοξίνωση και πως δημιουργούνται οι τοξίνες

Η Αποτοξίνωση είναι απαραίτητη αλλά ας δούμε πως αποκτάμε τις τοξίνες. Κατά κύριο λόγο οι τοξίνες δημιουργούνται στον ανθρώπινο οργανισμό από την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών. Προϊόντα με ζάχαρη λευκό αλεύρι,  τα φάρμακα, το κάπνισμα, το αλκοόλ η καφεΐνη συμβάλλουν στην δημιουργία τοξινών. Επίσης οι συνθήκες του περιβάλλοντος, τα μέταλλα και τα φυτοφάρμακα παίζουν σημαντικό ρόλο.

Μην παραξενευτείτε όμως όταν ακούσετε ότι ακόμη και το σώμα το ίδιο δημιουργεί τοξίνες. Το στρες, οι ορμόνες, ο μεταβολισμός ενός ατόμου μπορεί να υποκινήσει την παραγωγή ανεπιθύμητων τοξινών.

Αποτοξίνωση με το «καλαμάκι»

Υπάρχει εκτενής αρθρογραφία σχετικά με τους τρόπους αποτοξίνωσης. Πολλοί προτείνουν απλά να αρχίσουμε την υπέρμετρη κατανάλωση χυμών, ροφημάτων, φρούτων και λαχανικών. Αναφέρεται χαρακτηριστικά να αφήσουμε κάτω τα πιρούνια και να πιάσουμε τα «καλαμάκια». Πόσο σωστό και υγιές είναι κάτι τέτοιο για τον οργανισμό μας όμως? Σίγουρα οι φυσικοί χυμοί μας δίνουν επαρκή ενυδάτωση, σάκχαρα και βιταμίνες. Επίσης η κατανάλωση υγρών για μια περίοδο μας δίνει την αίσθηση της απώλειας βάρους. Ωστόσο η αίσθηση αυτή δεν οφείλεται στην απώλεια λίπους αλλά στην απώλεια υγρών και μυϊκής μάζας. Κατά συνέπεια, είναι προσωρινό αποτέλεσμα, όχι μόνιμο και μπορεί να οδηγήσει και σε κατάσταση στρες το άτομο που δοκιμάζει κάτι τέτοιο. Μια τέτοια αποτοξίνωση υστερεί συνήθως σε καλά λιπαρά, φυτικές ίνες και πρωτεΐνη. Έτσι δημιουργούνται ελλείψεις σε θρεπτικά συστατικά, κετόνες και στρες. Αν προσθέσουμε και ενδεχόμενες γαστρεντερικές ενοχλήσεις, θα μπορούσαμε εύκολα να συμπεράνουμε ότι δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος το «καλαμάκι».

Μην το παρακάνετε… τι να προσέξετε

Αν κάποιος επιθυμεί την αποτοξίνωση με την κατανάλωση χυμών και λαχανικών, τότε δεν θα πρέπει να το κάνει για πάνω από 24 ώρες. Επίσης, μια τέτοια διατροφή αποτοξίνωσης καλό είναι να γίνεται μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Εμείς θα προτείναμε η διατροφή σας να είναι ένας υγιεινός τρόπος ζωής παρά να προβαίνετε σε σπασμωδικές ή και ακραίες λύσεις αποτοξίνωσης του οργανισμού. Για παράδειγμα περιορίστε τη ζάχαρη, τον καφέ, το αλκοόλ και πίνετε αρκετό νερό και φυσικούς χυμούς μέσα στην ημέρα.

Για σνακ καταναλώστε αβοκάντο με 1-2 μικρά παξιμάδια ολικής άλεσης. Εναλλακτικά, κάποιο φρούτο εποχής με μια μικρή χούφτα κολοκυθόσπορο ή 2-3 καρύδια ή 4-5 αμύγδαλα ωμά. Εντάξτε στην διατροφή σας το σπαράγγι, το αγγούρι, το κρεμμύδι, το γκρέιπφρουτ και τον μαϊντανό. Επίσης καταναλώστε blueberries, cranberries, κανέλα, ωμούς ξηρούς καρπούς. Ξηροί καρποί με υψηλή θρεπτική αξία είναι ο κολοκυθόσπορος, τα καρύδια, τα αμύγδαλα αλλά και τα φουντούκια.

Ζεόλιθος ως φυσικό συμπλήρωμα αποτοξίνωσης

Δεν θα έπρεπε να παραλείψουμε και το θαυματουργό φυτικό συμπλήρωμα διατροφής, τον ζεόλιθο. Ο ζεόλιθος κάνει θαύματα στην αποτοξίνωση του οργανισμού. Ωστόσο δεν θα πρέπει να το παρακάνετε με την χρήση του. Χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα ανά ημέρα. Και συστήνεται η χρήση του 5 ημέρες συνεχόμενα και 2 ημέρες αποχή. Δημιουργεί συχνοουρία και θα πρέπει επίσης να καταναλώνετε αρκετή ποσότητα νερού ημερησίως. Συνίσταται πριν από το πρωινό σας, η γεύση και η οσμή του είναι τελείως ουδέτερη και μπορείτε απλά να αραιώσετε σε νερό και να πιείτε. Για τον ζεόλιθο θα αναφερθούμε σε επόμενο άρθρο εκτενέστερα, ωστόσο μπορείτε να πάρετε περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ

Προσοχή

Σας ενημερώνουμε ότι δεν δίνουμε ιατρικές συμβουλές. Οι πληροφορίες που περιγράφονται στον ιστότοπο μας, έχουν μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν την ιατρική επιστήμη. Σε κάθε πρόβλημα υγείας, θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον αντίστοιχο ιατρό.

Περισσότερες πληροφορίες στα Αγγλικά μπορείτε να δείτε ΕΔΩ

 

 

Υπερτροφές

Ζεόλιθος Σκόνη

3.82
Βαθμολογήθηκε με 4.17 από 5
0.70

αποξηρεμένα φρούτα

Blueberries – Μύρτιλο

3.40

αποξηρεμένα φρούτα

Cranberries χωρίς ζάχαρη

1.40
3.90
5.40
bio
2.60
bio

δημητριακά

Ποπ Κινόα

2.50
bio

δημητριακά

Φαγόπυρο

Βαθμολογήθηκε με 5.00 από 5
1.80
ΝΕΟ
ΝΕΟ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *