Θερμιδομετρητής τροφίμων – τι να προσέξουμε

θερμιδομετρητής τροφίμων

Ο θερμιδομετρητής τροφίμων και πόσο σημαντικός είναι

Ο Θερμιδομετρητής τροφίμων σαφώς και είναι χρήσιμος, ας δούμε ποια είναι η αλήθεια όμως. Η συνολική εικόνα του σώματος μας βασίζεται στην σκληρή δουλειά και την ισορροπημένη διατροφή. Ειδικά όταν τα ποσοστά λίπους ξεπερνούν τα φυσιολογικά επίπεδα.

Καθημερινά αμέτρητος αριθμός ανθρώπων παλεύει με την ζυγαριά και συνήθως επειδή έχουν μεγάλη συσσώρευση σε λίπος και ελάχιστο μυϊκό ιστό.

Οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν ότι το να κάνουν δίαιτα για χάσιμο λίπους και να ξεκινήσουν ένα πρόγραμμα γυμναστικής, έχει να κάνει με την εξωτερική εμφάνιση. Αυτή είναι μια εντελώς λανθασμένη πεποίθηση. Το να χάσει κάποιος βάρος και να γυμνάζεται έχει να κάνει με την βελτίωση της υγείας και της φυσικής κατάστασης. Η βελτίωση στην εξωτερική εμφάνιση είναι το bonus που προκύπτει από την διαδικασία αυτή.

έλαιο κισσού

 

Έλαιο Κισσού με Ρίγανη, Γεράνι, Φύκια 

για την κυτταρίτιδα και τοπικό πάχος

Ο θερμιδομετρητής τροφίμων είναι πολύ σημαντικός, είναι εξίσου σημαντικό όμως να αλλάξεις την πεποίθηση και την καθημερινότητα σου. Να αλλάξουν έτσι ώστε να διάγουν την καλή υγεία και την βελτίωση της φυσικής κατάστασης. Ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικούς στόχους, άλλος θέλει να χάσει λίπος, άλλος θέλει να αναπτύξει μυϊκή μάζα και άλλος απλά να διατηρήσει την υφιστάμενη κατάσταση του σώματος του.

Όποιος και αν είναι ο στόχος σου, ο θερμιδομετρητής τροφίμων είναι απαραίτητος στην καθημερινότητα σου. Πρέπει να υπολογίζεις την ημερήσια πρόληψη θερμίδων για να διαμορφώσεις το επιθυμητό ισοζύγιο ενέργειας.

Θερμιδομετρητής τροφίμων και ισοζύγιο ενέργειας

Αν κάποιος επιθυμεί να χάσει βάρος, τότε απλά πρέπει το ισοζύγιο ενέργειας σε καθημερινή βάση να είναι ελαφρά αρνητικό. Με άλλα λόγια θα πρέπει να λάβει από τις τροφές, λιγότερες θερμίδες ημερησίως από όσες χρειάζεται το σώμα. Αν επιθυμούμε να διατηρήσουμε την κατάσταση μας, τότε πρέπει να λαμβάνουμε τόσες θερμίδες όσες χρειάζεται το σώμα μας.

θερμιδομετρητής τροφίμων 1

Οι ημερήσιες ανάγκες για τον καθένα μας διαφέρουν ανάλογα με την ηλικία, το φύλλο, την δομή σώματος, την φυσική κατάσταση ή την δραστηριότητα. Είναι διαφορετικές οι ανάγκες κάποιου ενήλικα που κάνει χειρωνακτική εργασία και γυμνάζεται από κάποιον που κάνει δουλειά γραφείου και δεν ασκείται.

Το σωστό είναι το επίπεδο των αναγκών αυτών να το ορίσει κάποιος ειδικευμένος και πιστοποιημένος επιστήμονας και όχι κάποιος γνωστός μας ή κάποιο blog. Ένας διαιτολόγος θα σας ορίσει τις ημερήσιες ανάγκες σε θερμίδες και με βάση τον τρόπο ζωής σας.

Σε κάθε περίπτωση ο θερμιδομετρητής ενέργειας είναι απαραίτητος για να υπολογίζετε την ενέργεια που καταναλώνετε. Για να πετύχει κάποιος τους στόχους για την υγεία του, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει είναι να ορίσει τις ημερήσιες ανάγκες σε θερμίδες.

Το καλό είναι ότι θα βρείτε στο διαδίκτυο πολλές ιστοσελίδες αν κάνετε αναζήτηση «θερμιδομετρητής τροφίμων» απλά θα πρέπει να προσέξετε τις ιδιαιτερότητες του σώματος σας. Δεν ισχύουν τα ίδια για όλους και με την υγεία μας δεν παίζουμε!

Θερμιδομετρητής τροφίμων και υπολογισμός θρεπτικής αξίας

Σαφώς και υπάρχουν πολλές εφαρμογές υπολογισμού των θερμίδων. Εκτός από το διαδίκτυο και τις μηχανές αναζήτησης μπορείτε να βρείτε με τα smart phones πολλές εφαρμογές (applications). Ο θερμιδομετρητής τροφίμων στο κινητό σας μπορεί να σας συμβουλεύσει όπου και να βρίσκεστε για το ποια τροφή ή σνακ να διαλέξετε. Επίσης θα σας δώσει πληροφορίες για την ποσότητα.

Ωστόσο σε κάποια πράγματα καλό είναι να είμαστε λίγο πιο παραδοσιακοί. Ας κάνουμε τον κόπο όταν ψωνίζουμε τρόφιμα να δούμε τις ετικέτες των συσκευασιών. Θα πρέπει να μάθουμε να ξεχωρίζουμε τις τροφές όχι μόνο από την θερμιδική τους αξία. Είναι πολύ σημαντική η θρεπτική αξία γιατί αυτή είναι που ενισχύει τον οργανισμό και το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

θερμιδομετρητής τροφίμων 2

Προϊόντα χαμηλής θερμιδικής αξίας με ταυτόχρονη χαμηλή θρεπτική αξία μπορεί να βλάψουν την υγεία μας βραχυπρόθεσμα. Επίσης, τρόφιμα υψηλής θρεπτικής αξίας με υψηλή θερμιδική αξία, απαιτούν την προσοχή μας στην ημερήσια ποσότητα κατανάλωσης. Για παράδειγμα τα καρύδια είναι μια τροφή με υψηλή θρεπτική αξία. Αν βάλετε όμως «καρύδια θερμίδες» σε μια μηχανή αναζήτησης, θα διαπιστώσετε ότι δεν πρέπει να φάτε πάρα πολλά σε μια ημέρα. Το καλό βέβαια με αυτόν τον υπέροχο ξηρό καρπό είναι ότι δημιουργεί αίσθημα κορεσμού οπότε μάλλον δεν θα φάτε πολλά έτσι κι αλλιώς.

Θερμιδομετρητής τροφίμων και τι να προσέξουμε

Αναφέραμε ότι ο θερμιδομετρητής τροφίμων είναι σημαντικός στην διατροφική μας καθημερινότητα. Θέλει προσοχή όμως όταν αλλάζουμε τα επίπεδα δραστηριότητας, να προσαρμόζουμε και την διατροφή μας ανάλογα. Λίγο πιο έντονη άσκηση καλό είναι να συνδυάζεται με καλής ποιότητας συμπληρώματα διατροφής. Εμείς προτείνουμε να είναι βιολογικής επεξεργασίας έτσι ώστε να πιστοποιείται ότι το προϊόν δεν έχει φάρμακα, δηλητήρια ή ψεκασμούς. Στην περίπτωση άσκησης το σώμα χρειάζεται ταχεία αποθεραπεία και μυϊκή αποκατάσταση για να ανταπεξέλθει στις υπόλοιπες υποχρεώσεις της καθημερινότητας. Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του οργανισμού και συμβάλλουν σημαντικά στην αποθεραπεία του σώματος από την καταπόνηση της γυμναστικής.

Αν έχετε διαπιστώσει ανεπιθύμητα φουσκώματα καταναλώνοντας κάποιο συμπλήρωμα πρωτεΐνης, τότε σημαίνει ότι μπορεί να έχετε δυσανεξία σε γλουτένη ή και λακτόζη. Σε αυτήν την περίπτωση σας προτείνουμε κάποια φυτική πρωτεΐνη όπως την πρωτεΐνη σόγιας, την πρωτεΐνη κάνναβης ή και την πρωτεΐνη κολοκυθόσπορου.

Χρειάζεται προσοχή στο ισοζύγιο ενέργειας και για αυτό είναι απαραίτητος ο θερμιδομετρητής τροφίμων. Ωστόσο θέλει μεγάλη προσοχή η θρεπτική αξία που λαμβάνουμε καθημερινά γιατί είναι άμεσα συνυφασμένη με την ποιότητα υγείας. Είναι σημαντικό να προσαρμόζουμε ανάλογα με την δραστηριότητα μας την ποσότητα των θερμίδων μας και να μην υποσιτίζουμε το σώμα μας.

Ο θερμιδομετρητής τροφίμων για να υπολογίσουμε τις ανάγκες μας ημερησίως βρίσκεται ΕΔΩ        (στα Αγγλικά).

Προσοχή

Σας ενημερώνουμε ότι δεν δίνουμε ιατρικές συμβουλές. Οι πληροφορίες που περιγράφονται στην ιστοσελίδα μας, έχουν μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν την ιατρική επιστήμη. Σε κάθε πρόβλημα υγείας, θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον αντίστοιχο ιατρό.

bio
ΝΕΟ

Συμπληρώματα Διατροφής

MSM Σκόνη

13.90
3.90
5.40
bio
2.60
Βαθμολογήθηκε με 5.00 από 5
5.80
bio

δημητριακά

Ποπ Κινόα

2.50
bio

δημητριακά

Φαγόπυρο

Βαθμολογήθηκε με 5.00 από 5
1.80
Βαθμολογήθηκε με 5.00 από 5
7.90

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *