Κολοκυθόσπορος και οφέλη για την ανθρώπινη υγεία

κολοκυθόσπορος και οφέλη

Κολοκυθόσπορος και οφέλη για την ανθρώπινη υγεία

Κολοκυθόσπορος και οφέλη για την υγεία μας, ένα θέμα που έχει αναλυθεί από πολλά άρθρα. Ο κολοκυθόσπορος είναι από τα υγιέστερα σνακ που μπορεί να φάει κάποιος και θα δούμε παρακάτω γιατί. Ενδιαφέρον έχει η προέλευση του ονόματος του ως πασατέμπο. Προέρχεται από τις Ιταλικές λέξεις passo και tempo που ουσιαστικά σημαίνει περνάω την ώρα. Έχει αποτελέσει διαχρονικά το σνακ του φτωχού, μπορούσε εύκολα κάποιος σε ραντεβού να μαζί του πασατέμπο για να περάσει την ώρα του με την σύντροφο του. Η αλήθεια είναι ότι όλοι τους γνωρίζουμε. Λίγοι όμως τους εκτιμούν για την θρεπτική τους αξία και ακόμη λιγότεροι τους έχουν στην διατροφή τους καθημερινά.

Κολοκυθόσπορος και οφέλη – θρεπτική αξία

Μια κουταλιά της σούπας από κολοκυθόσπορο έχει σχετικά χαμηλή θερμιδική αξία μιας και έχει 65 θερμίδες περίπου. Δεν έχουν καθόλου ζάχαρη και στην ίδια ποσότητα η σύσταση περιέχει 2,5 γραμμάρια φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες διευκολύνουν την καλή λειτουργία του εντέρου, συμβάλλουν στην μείωση της χοληστερίνης και υποκινούν την καλή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος. Περιέχουν 7,5 γραμμάρια υδατάνθρακες και 2,5 γραμμάρια πρωτεΐνη. Από τα συμπληρώματα διατροφής είναι πλέον δημοφιλής η πρωτεΐνη κολοκυθόσπορου. Από τα χρήσιμα μέταλλα, με δύο κουταλιές της σούπας κολοκυθόσπορου, κάποιος θα πάρει το 5% της ημερήσιας ανάγκης του οργανισμού σε σίδηρο. Επίσης έχουν στην σύσταση τους σελήνιο που δρα ως φυσικό αντικαταθλιπτικό, μαγνήσιο, ψευδάργυρο και χαλκό. Η αύξηση στην πρόληψη μαγνησίου μειώνει σημαντικά την πιθανότητα εκδήλωσης σακχαρώδους διαβήτη τύπου 2. Το μαγνήσιο είναι σημαντικό για την ανάπτυξη των οστών. Για αυτό το λόγο γυναίκες σε ενδιαφέρουσα ή μετά την εγκυμοσύνη το λαμβάνουν και από τα συμπληρώματα διατροφής.

Επίσης στον κολοκυθόσπορο θα βρει κανείς μια πλούσια πηγή των καλών λιπαρών Ω3-Ω6 και αντιοξειδωτικά. Τα αντιοξειδωτικά είναι απαραίτητα για την αντιγήρανση του οργανισμού, την ενίσχυση της καλής υγείας γενικότερα. Η γήρανση και πολλά προβλήματα υγείας έχουν την ρίζα τους στην οξείδωση. Για αυτό τον λόγο ακούτε συνεχώς για την αντιοξειδωτική δράση από συγκεκριμένες τροφές ή και βότανα.

Τα Ω3-Ω6 λιπαρά είναι ωφέλιμα γιατί μπορεί να βοηθήσουν σταδιακά στην μείωση της αρτηριακής πίεσης. Επιπρόσθετα μπορεί να μειώσουν και το επίπεδο των τριγλυκεριδίων στο αίμα.

Κολοκυθόσπορος και οφέλη – πως μπορούμε να τον καταναλώσουμε

Αναφέραμε καταρχήν την πρωτεΐνη κολοκυθόσπορου όπου αποτελεί μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης χωρίς γλουτένη, ζάχαρη ή λιπαρά. Απευθύνεται σε άτομα που ακολουθούν χορτοφαγία στην διατροφή τους. Επίσης κάποιος με δυσανεξία σε λακτόζη ή και γλουτένη μπορεί να την καταναλώσει άφοβα μιας και δεν προκαλεί τα ανεπιθύμητα φουσκώματα. Πρόσφατα κυκλοφόρησε και το ταχίνι κολοκυθόσπορου που μπορεί να καταναλώσει κάποιος τον κολοκυθόσπορο σε άλειμμα. Το προϊόν είναι Ελληνικό 100% φυσικό χωρίς συντηρητικά. Τους σπόρους μπορεί κάποιος να τους φάει σκέτους, να τους προσθέσει σε σαλάτα ή στο μπολ του πρωινού με τα δημητριακά του. Επίσης, μπορείτε να φτιάξετε νοστιμότατες μπάρες δημητριακών με βρόμη, αποξηραμένα φρούτα και κολοκυθόσπορους.

Προσοχή

Σας ενημερώνουμε ότι δεν δίνουμε ιατρικές συμβουλές. Οι πληροφορίες που περιγράφονται στον ιστότοπο μας, έχουν μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν την ιατρική επιστήμη. Σε κάθε πρόβλημα υγείας, θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον αντίστοιχο ιατρό.

Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για κολοκυθόσπορος και οφέλη ΕΔΩ

ΝΕΟ
Προσφορά!

Καρποί & φρούτα

Κολοκυθόσπορος

1.40 0.95

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *