Λίπος στο Συκώτι & Διατροφή

λίπος στο συκώτι

Λίπος στο συκώτι και διατροφή.

Το λίπος στο συκώτι πριν από μερικές δεκαετίες ως διάγνωση,  αποτελούσε μια σπάνια κατάσταση. Με την γρήγορη και χαμηλής ποιότητας διατροφή των ημερών μας, αποτελεί πλέον επιδημική κατάσταση. Το συκώτι είναι από τα πιο ζωτικής σημασίας όργανα του ανθρώπου. Ουσιαστικά αποτελεί την ασπίδα προστασίας του οργανισμού ενάντια στις τοξικές ουσίες. Εμποδίζει τις τοξίνες να περάσουν στο αίμα και από εκεί στα υπόλοιπα όργανα μας. Η διατροφή δυτικού τύπου είναι μία από τις κύριες αιτίες. Αν η διατροφή μας είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, κορεσμένα λιπαρά, απλή ζάχαρη, αλκοόλ τότε αφενός οδηγούμαστε σε παχυσαρκία με ότι συνεπάγεται. Επιπρόσθετα όμως, επιβαρύνουμε το ήπαρ μας και υποκινούμε την δημιουργία λίπους. Το λίπος γύρω από το συκώτι μας δημιουργεί φλεγμονή, ουλές και τον περιορισμό της αιμάτωσης του σώματος.

Το υγιές συκώτι είναι μικρό σε μέγεθος και όχι πρησμένο. Επίσης, το χρώμα του είναι καφέ σε αντίθεση με το μη υγιές που είναι πιο ωχρό. Η κατάρρευση της λειτουργίας του μπορεί να οδηγήσει και σε πρόωρο θάνατο. Κατά συνέπεια, είναι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα που πρέπει να συμβουλευτούμε τον θεράποντα ιατρό μας. Ωστόσο, η πρόληψη, η  διατροφή και ο τρόπος ζωής, είναι μεγάλης σημασίας και σε αυτή την περίπτωση.

Λίπος στο συκώτι και Διατροφή

Από την ιατρική και την σχετική αρθρογραφία, η νόσος αυτή περιγράφεται ως ύπουλη, λειτουργεί σιωπηρά και χωρίς την εκδήλωση προειδοποιητικών συμπτωμάτων. Οπότε το πρώτο βήμα πρόληψης είναι οι ιατρικές εξετάσεις και συχνή παρακολούθηση. Το ακόμη πιο ευχάριστο είναι ότι το λίπος στο συκώτι μπορεί να διορθωθεί με την κατάλληλη διατροφή.

Δεν θα σας λέγαμε κάτι καινούριο προφανώς αν σας προτείναμε να περιορίσετε τις ποσότητες κατανάλωσης αλκοόλ και καφεΐνης. Επίσης θα πρέπει να πίνετε άφθονο νερό μέσα στην ημέρα σας και να μην το αμελείτε. Αντικαταστήστε τον καφέ με πράσινο τσάι που είναι πλούσιο σε κατεχίνες. Οι κατεχίνες λειτουργούν αντιοξειδωτικά στον οργανισμό σας. Προσθέστε το λεμόνι στην καθημερινότητα σας λόγω του κιτρικού οξέος. Καταναλώστε φυσικούς χυμούς φρούτων και ως ενδιάμεσα σνακ μπορείτε να καταναλώσετε αποξηραμένα φρούτα. Τα cranberries, blueberries αλλά και η φράουλα είναι μια καλή επιλογή. Αυτά τα φρούτα συστήνονται γιατί περιέχουν οργανικά οξέα που μειώνουν το επίπεδο σακχάρου στο αίμα. Πριν από το πρωϊνό σας καταναλώστε βρώσιμο ζεόλιθο σε σκόνη διαλυμένο σε νερό. Είναι από τα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικά και μπορείτε να το βρείτε στα φυτικά συμπληρώματα διατροφής.

Επιπρόσθετα, στην διατροφή σας εντάξτε το αβοκάντο, το γκρέιπφρουτ, το σκόρδο, τα καρύδια, τον κουρκουμά και περισσότερα λαχανικά. Τα καρύδια είναι καλή πηγή Ω3 λιπαρών που συμβάλλουν στην αποτοξίνωση του συκωτιού. Ο κουρκουμάς είναι ένα από τα πολύ αγαπημένα μπαχαρικά του συκωτιού. Μπορείτε να τον βάλετε στα περισσότερα φαγητά, χωρίς να αλλοιώσει την οσμή ή την γεύση τους. Ο κουρκουμάς βοηθά τα ένζυμα του συκωτιού να εξοντώσουν τις καρκινογόνες ουσίες που μπορεί να σωρευθούν από τις τροφές.

Από τα βότανα για θεραπεία, τα περισσότερα άρθρα συστήνουν το γαϊδουράγκαθο ή την αγκινάρα. Θεωρούνται και τα δύο βότανα πολύ δραστικά και καταναλώνονται από πολύ κόσμο με καλά αποτελέσματα για την υγεία.

Προσοχή

Σας ενημερώνουμε ότι δεν δίνουμε ιατρικές συμβουλές. Οι πληροφορίες που περιγράφονται στον ιστότοπο μας, έχουν μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν την ιατρική επιστήμη. Σε κάθε πρόβλημα υγείας, θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον αντίστοιχο ιατρό.

Περισσότερες πληροφορίες να δείτε ΕΔΩ

Υπερτροφές

Ζεόλιθος Σκόνη

3.82
0.95

αποξηρεμένα φρούτα

Cranberries χωρίς ζάχαρη

1.40
3.20

αποξηρεμένα φρούτα

Blueberries – Μύρτιλο

3.40
1.98

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *