Πρωτεΐνη παρενέργειες

Πρωτεΐνη παρενέργειες

Πρωτεΐνη παρενέργειες  

Πρωτεΐνη παρενέργειες, ένα θέμα που έχει απασχολήσει κατά καιρούς πολλούς ανθρώπους που γυμνάζονται και λαμβάνουν κάποιο συμπλήρωμα πρωτεΐνης. Έχουν γραφτεί πολλά άρθρα από πολλούς επιστήμονες και ενημερωτικά blogs. Τι ισχύει τελικά?

Η σκόνη πρωτεΐνης είναι ένα από τα πιο δημοφιλή συμπληρώματα διατροφής που πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν για να αποκτήσουν μυς. Εδώ δημιουργείται αυτόματα ένας μύθος για πολλούς: ο μύθος λέει ότι αν καταναλώσει κάποιος πρωτεΐνη σε σκόνη θα αρχίζει να φουσκώνει ή να αναπτύσσεται η μυϊκή του μάζα. Αυτό είναι λάθος και για να συμβεί, θα πρέπει να γυμνάζεστε συνδυαστικά με την λήψη της  πρωτεΐνης της επιλογής σας. Ο δεύτερος μύθος είναι αν δεν γυμνάζεται κάποιος, δεν χρειάζεται την πρωτεΐνη. Και αυτό είναι λάθος, η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη σε όλους και αν κάποιος δεν λαμβάνει αρκετή ποσότητα μέσω της διατροφής, θα πρέπει να χρησιμοποιήσει κάποια σκόνη πρωτεΐνης (ίσως φυτική πρωτεΐνη) για να δώσει στον οργανισμό του την απαιτούμενη θρεπτική αξία σε ημερήσια βάση. Ειδικότερα, αν κάποιος έχει ασπαστεί την χορτοφαγία, θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικός στο να λαμβάνει κάθε ημέρα την πρωτεΐνη που χρειάζεται.

Πρωτεΐνη και πως λειτουργεί

Σε ανθρώπους που ασκούνται, ειδικότερα αν ασχολούνται με γυμναστική που περιλαμβάνει την άρση βαρών, τότε δημιουργείται μια μικρή «ζημιά» στους μυς κατά την εκγύμναση. Αυτός είναι και ο στόχος άλλωστε. Το μυστικό είναι η σωστή αποκατάσταση αλλά και ο χρόνος ανάπλασης των μυών μετά από αυτήν την μικρή «ζημιά». Επίσης, λόγω της καθημερινότητας των περισσοτέρων από εμάς, δεν προσέχουμε τις ανάγκες μας σε πρωτεΐνη προκειμένου να γίνει σωστά η αποκατάσταση των μυών. Η αλήθεια είναι ότι αν είμαστε συγκεντρωμένοι και μετράμε την ημερήσια λήψη πρωτεϊνών από τις τροφές, δεν χρειαζόμαστε κάποιο συμπλήρωμα. Επίσης, θα πρέπει να υπολογίζουμε με κάποιο τρόπο το ισοζύγιο των θρεπτικών συστατικών που χάσαμε από την προπόνηση και ανάλογα να προσαρμόζουμε την διατροφή μας. Εδώ μπαίνει και ο ρόλος των πρωτεϊνών σε σκόνη από τα συμπληρώματα διατροφής.

Πρωτεΐνη παρενέργειες, υπάρχουν τελικά παρενέργειες?

Εμείς δεν θα σας μιλήσουμε για τις πρωτεΐνες που βασίζονται σε χημικές συστάσεις και υπόσχονται να σας «φουσκώσουν» σε μικρό χρονικό διάστημα. Αυτά τα συμπληρώματα διατροφής, συνήθως έχουν πάρα πολύ καλό μάρκετινγκ και βασίζονται στην εικόνα. Για αυτόν τον λόγο οι προωθητικές τους ενέργειες βασίζονται σε κάποιον bodybuilder επώνυμο ή μη. Το ανθρώπινο μυαλό θα θεωρήσει αυτόματα ότι θα γίνει σαν αυτόν τον αθλητή χρησιμοποιώντας το σκεύασμα αυτό. Θα σας περιγράψουμε τυχόν παρενέργειες αν χρησιμοποιείτε πιστοποιημένες βιολογικές πρωτεΐνες. Το πρώτο σύμπτωμα που πολλοί μπορεί να έχετε βιώσει είναι το φούσκωμα στο στομάχι που δημιουργούν πολλές πρωτεΐνες του εμπορίου. Αυτό το φούσκωμα οφείλεται συνήθως σε δυσανεξία σε γλουτένη ή και λακτόζη. Η λύση σε αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε κάποια από τις φυτικές πρωτεΐνες που είναι χωρίς λακτόζη ή γλουτένη. Μπορεί να βρείτε ιδανική λύση την πρωτεΐνη αρακά, πρωτεΐνη κάνναβης, πρωτεΐνη ρυζιού ή ακόμη και την πρωτεΐνη κολοκυθόσπορου. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε πρωτεΐνη ορού γάλακτος, μπορείτε επίσης να τη βρείτε πιστοποιημένο βιολογικά προϊόν. Για καλύτερη γεύση μπορείτε να επιλέξετε και την πρωτεΐνη γάλακτος με στέβια και κακάο. Ίσως ο καλύτερος συνδυασμός θρεπτικής αξίας με απολαυστική γεύση. Οι βιολογικές πρωτεΐνες είναι επίσης προσιτές οικονομικά, ίσως πιο προσιτές και από πολλές άλλες του εμπορίου.

Όσον αφορά για λοιπές παρενέργειες, εφόσον δεν υπερβαίνει κάποιος την προτεινόμενη δοσολογία ανά ημέρα, δεν έχουν καταγραφεί ακόμη παρενέργειες από την λήψη πρωτεΐνης. Όλες οι ανεπιθύμητες παρενέργειες πηγάζουν από την υπερβολή. Σε όλα τα άρθρα θα δείτε περιγράφονται παρενέργειες από την υπερβολική χρήση. Χρησιμοποιείτε άφοβα τις πρωτείνες σε σκόνη, ειδικά αν πρόκειται για κάποιο βιολογικά πιστοποιημένο προϊόν και μην υπερβαίνετε την δοσολογία. Τα οφέλη είναι πολλά για την ενέργεια και την ευεξία σας και πάντα στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής και ζωής.

Προσοχή

Σας ενημερώνουμε ότι δεν δίνουμε ιατρικές συμβουλές. Οι πληροφορίες που περιγράφονται στον ιστότοπο μας, έχουν μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν την ιατρική επιστήμη. Σε κάθε πρόβλημα υγείας, θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον αντίστοιχο ιατρό.

Περισσότερες πληροφορίες για την λειτουργία της Πρωτεΐνης μπορείτε να δείτε ΕΔΩ

Προσφορά!
-25%
Βαθμολογήθηκε με 5.00 από 5
23.24
3.90
5.40
bio
2.60
bio

δημητριακά

Ποπ Κινόα

2.50
bio

δημητριακά

Φαγόπυρο

Βαθμολογήθηκε με 5.00 από 5
1.80
Προσφορά!

Μαγειρική-ζαχαροπλαστική

Λάδι Καρύδας 500 ml

7.50 6.98

Υπερτροφές

Ζάχαρη Καρύδας bio

2.84

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *