Πως να διώξουμε το λίπος από την κοιλιά

πως να διώξουμε το λίπος από την κοιλιά

Συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς

Πως να διώξουμε το λίπος από την κοιλιά. Δεν έχει σημασία αν είναι καλοκαίρι ή χειμώνας, αν χρειάζεται να βγούμε στην παραλία ή να φορέσουμε το αγαπημένο μας τζιν. Τα περιττά κιλά στην κοιλιακή χώρα δημιουργούν ένα ανεπιθύμητο συναίσθημα σε όλους και όλες. Οι περισσότεροι θα θέλαμε να έχουμε επίπεδη κοιλιά και να νιώθουμε αυτοπεποίθηση σε κάθε στιγμή. Ωστόσο η καθημερινότητα, αλλά και η αναβλητικότητα μας παρασύρει σε έναν τρόπο ζωής που δεν είναι και τόσο υγιεινός. Εδώ θα δούμε πως μπορούμε να μεταβάλουμε τις διατροφικές μας συνήθειες για να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Για να μάθουμε πως να διώξουμε το λίπος από την κοιλιά, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πως δημιουργείται. Αν η διατροφή μας  περιλαμβάνει κακής ποιότητας λιπαρά οξέα, ζάχαρη, αλκοόλ και δεν ασκούμαστε, τότε λίαν συντόμως θα συσσωρευτεί λίπος. Αυτός ο τρόπος ζωής σύντομα θα επηρεάσει και το έντερο. Ενδεχομένως να προκληθεί δυσκοιλιότητα ή ευερέθιστο έντερο, γεγονός που υποκινεί επίσης την συσσώρευση λίπους. Επιπρόσθετα, αυξημένα οιστρογόνα στις γυναίκες ή προδιάθεση για διαβήτη στο αίμα, μπορεί να προκαλέσουν την εμφάνιση λίπους στην κοιλιακή χώρα. Ας μην παραλείψουμε και το φαινόμενο της εποχής που λέγεται άγχος. Το στρες οδηγεί σε αυξημένα επίπεδα κορτιζόλης, η οποία υποκινεί την δημιουργία λίπους στον οργανισμό.

Ας δούμε πως να διώξουμε το λίπος από την κοιλιά

Καταρχήν, πρέπει να πίνουμε αρκετό νερό. Πολλές φορές ο οργανισμός μας συγχέει το αίσθημα της αφυδάτωσης με της πείνας. Το νερό βοηθά στην αποτοξίνωση του οργανισμού και είναι απαραίτητο συστατικό για την υγεία μας. Ένα tip που ακολουθούν πολλοί άνθρωποι, είναι ότι πίνουν ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα τους. Ο λόγος είναι ότι υποκινεί το αίσθημα του κορεσμού και βοηθά στο να καταναλώσουμε λιγότερη τροφή.

Πολύ σημαντικό είναι να αποφεύγετε να τρώτε χαμηλής ποιότητας φαγητό (junk food) πλούσιο σε λίπη. Είναι αντιληπτό ότι είναι μεγάλη ευκολία και πολύ γρήγορα μπορεί να έρθει στο χώρο σας ένα ελκυστικό γεύμα. Ωστόσο, υπονομεύετε την ευεξία και την υγεία σας με τέτοια γεύματα. Βγάλτε τα από την διατροφή σας και αντικαταστήστε τα με γεύματα πλούσια σε ίνες, με καλά λιπαρά Ω3 και Ω6. Οι ψητές σαρδέλες, ο τόνος, ο σολομός, τα όσπρια σε συνδυασμό με τη σαλάτα της αρεσκείας σας μπορούν να κάνουν θαύματα σε βάθος χρόνου. Επίσης να καταναλώνετε προϊόντα ολικής άλεσης γιατί έχουν χαμηλότερη επεξεργασία και μεταβολίζονται πιο εύκολα. Άλλο ένα tip που ακολουθούν πολλοί είναι ότι τρώνε μικρές μπουκιές και μασάνε περισσότερο την τροφή.

Βάλτε την διατροφή και την άσκηση στη ζωή σας

Στο πλαίσιο της διατροφής θα μπορούσαμε να καταγράψουμε τις ακόλουθες προτάσεις. Η κατανάλωση πράσινου τσαγιού βοηθά στην καύση λόγω του ότι είναι πλούσιο σε κατεχίνες. Τα γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών γιατί έχουν πρωτεΐνες που είναι απαραίτητες για τον μεταβολισμό του λίπους και όχι της μυϊκής μάζας. Αν μπορείτε να εντάξετε προϊόντα ολικής άλεσης και να έχετε 2-3 γεύματα με ψάρι την εβδομάδα. Αντικαταστήστε το σνακ με λαχανικά, ένα φρούτο ή ένα φυσικό χυμό. Μακριά από τροφές πλούσιες σε ζάχαρη, αλκοόλ και κακής ποιότητα λιπαρά.

Βρείτε το χρόνο και την διάθεση να βγείτε έξω για άσκηση. Μπορείτε να περπατήσετε για μισή ώρα, θα βοηθήσει την καύση λίπους. Ωστόσο, είναι εξαιρετικός τρόπος να βοηθήσετε την λειτουργία της καρδιάς σας και να καθαρίσετε την σκέψη σας από το στρες και τον αρνητικό τρόπο σκέψης.

Μην υιοθετήσετε τις απότομες, ριζοσπαστικές δίαιτες έντονης αποτοξίνωσης. Μπορεί να υπόσχονται γρήγορα αποτελέσματα αλλά κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι ο σωστός δρόμος. Το σωστό είναι να υιοθετήσετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής και όχι ένα «διάλλειμα δίαιτας» που μπορεί περισσότερο να βλάψει την υγεία σας.

Μπαχαρικά και καύση λίπους

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μπαχαρικά μπορούν να βοηθήσουν στο πως να διώξουμε το λίπος από την κοιλιά. Προτιμήστε τα πικάντικα πιάτα και βάλτε στην μαγειρική σας το κόκκινο πιπέρι καγιέν, το τζίντζερ, το γαρίφαλο και το κάρδαμο. Τα μπαχαρικά που αναφέραμε είτε επιταχύνουν τον μεταβολισμό, ή δημιουργούν αίσθημα κορεσμού και πεινάμε λιγότερο.

Προσοχή

Σας ενημερώνουμε ότι δεν δίνουμε ιατρικές συμβουλές. Οι πληροφορίες που περιγράφονται στον ιστότοπο μας, έχουν μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν την ιατρική επιστήμη. Σε κάθε πρόβλημα υγείας, θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον αντίστοιχο ιατρό.

Περισσότερες πληροφορίες στα Αγγλικά μπορείτε να δείτε ΕΔΩ

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *