Βιταμίνες για την υγεία των μαλλιών

υγεία των μαλλιών

Η υγεία των μαλλιών είναι σημαντική όχι μόνο για την εικόνα μας

Η υγεία των μαλλιών, η όψη, η λάμψη και η εμφάνιση τους είναι σημαντική για την ψυχολογία μας και την αυτοεκτίμηση μας. Κατά συνέπεια για κάποιους ανθρώπους είναι πολύ δυσάρεστο το συναίσθημα να βλέπουν τα μαλλιά τους να χάνουν την υγεία τους. Τα συμπτώματα διαφορετικά σε κάθε άνθρωπο. Η υγεία των μαλλιών έχει να κάνει με την λάμψη, τον όγκο τους, την πυκνότητα τους, την ελαστικότητα της τρίχας, της ξηρότητας αλλά και της επιδερμίδας του τριχωτού της κεφαλής.

Υπάρχουν πολλά προϊόντα στην Ελληνική αγορά που υπόσχονται δραστικές λύσεις και τρόπους αντιμετώπισης. Σίγουρα κάποια θα βελτιώνουν πολύ την κατάσταση και κάποια άλλα ίσως λιγότερο. Αυτό που είναι σημαντικό να κατανοήσουμε είναι ότι η υγεία των μαλλιών δεν είναι η αιτία. Συνήθως είναι το σύμπτωμα της εσωτερικής υγείας του οργανισμού. Η καλή εσωτερική υγεία αντικατοπτρίζεται σε καλή εξωτερική υγεία του σώματος, του δέρματος αλλά και των μαλλιών. Οπότε πριν ξοδέψετε άλλα χρήματα σε δραστικές και πολλά υποσχόμενες λύσεις, δοκιμάστε πρώτα τις φυσικές μεθόδους.

καστορελαιο μαλλια

Βιταμίνες για την καλή υγεία των μαλλιών

Η αλήθεια είναι ότι η ανάπτυξη της τριχοφυΐας είναι λίγο περίπλοκο ζήτημα και διόλου απλό. Εκτός από την συνολική υγεία του οργανισμού, μεγάλο ρόλο ενδέχεται να παίξει η κατάσταση των ορμονών, η κληρονομικότητα αλλά ακόμη και οι εξωτερικές συνθήκες του περιβάλλοντος που ζει κάποιος. Σε ορισμένες περιπτώσεις όμως η τριχόπτωση μπορεί να προέρχεται και από έλλειψη θρεπτικών συστατικών για τον άνθρωπο, όπως είναι οι βιταμίνες.

Όπως και να έχει η βασική αρχή της βελτίωσης και της αναζήτησης για καλύτερη ποιότητα ζωής, ξεκινά από το να αλλάξουμε εμείς τον τρόπο που βλέπουμε τα πράγματα. Οπότε ας ξεκινήσουμε με αυτά που μπορούμε να επηρεάσουμε και ας αφήσουμε αυτά που δεν μπορούμε. Μπορούμε να δούμε ποιες τροφές είναι πιο πλούσιες σε βιταμίνες που θα βοηθήσουν τα μαλλιά μας. Μπορούμε να αναζητήσουμε τις λύσεις με φυσικό τρόπο και χωρίς να ξοδεύουμε χρήματα σε διάφορα προϊόντα που θα αντιμετωπίσουν το σύμπτωμα και όχι την αιτία.

  1. Μουρουνέλαιο και Ωμέγα – 3

Το μουρουνέλαιο αλλά και πολλές άλλες τροφές είναι πολύ πλούσιες πηγές στα ωφέλιμα λιπαρά. Λιπαρά που έτσι κι αλλιώς χρειάζεται ο οργανισμός, αλλά και στην ανάπτυξη υγιούς τριχοφυΐας. Αμέτρητες έρευνες και μελέτες έχουν δείξει ότι Ω3 λιπαρά μαζί με αντιοξειδωτικά στοιχεία μπορούν να αναστρέψουν αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία των μαλλιών. Συγκεκριμένα η μελέτη του Ινστιτούτου Δερματολογίας & Κοσμετολογίας του 2015 (Journal of Cosmetic Dermatology) εφάρμοσε την συμπληρωματική διατροφή με Ω3 – Ω6 λιπαρά για 6 μήνες σε 120 γυναίκες. Τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής ήταν εντυπωσιακά. Μετά από 6 μήνες θεραπείας, φωτογραφίες αποτυπώνουν την θεαματική βελτίωση στην υγεία των μαλλιών, όπου 89.9% του δείγματος αναφέρει μείωση στην πτώση των μαλλιών. Επιπρόσθετα το 87% αναφέρει μεγαλύτερη πυκνότητα και διάμετρο στην τρίχα.

Κάποιος μπορεί εύκολα να βάλει στην διατροφή του τροφές πλούσιες σε Ω λιπαρά. Ο σολομός, τόνος και γενικά τα λευκά ψάρια είναι πολύ πλούσια πηγή. Τα αυγά, τα καρύδια και ο λιναρόσπορος επίσης έχουν υψηλή συγκέντρωση σε Ω λιπαρά οξέα και είναι πιο προσιτές λύσεις.

  1. Βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Υπάρχουν μελέτες που έχουν κάνει επιτυχή πειράματα θεραπείας με Β5 ως εναλλακτικές λύσεις για την καλή υγεία των μαλλιών. Μια έρευνα δημοσιεύτηκε το 2011 από το Βρετανικό Ινστιτούτο Δερματολογίας που έκανε θεραπεία στα μαλλιά με πανθενόλη στα μαλλιά. Αυτό το στοιχείο έχει στην σύσταση του μεταξύ άλλων μεγάλη συγκέντρωση σε Β5 και επηρέασε θετικά την υγεία της τρίχας. Στα ευρήματα της έρευνας κατατάσσεται η αυξημένη διάμετρος της τρίχας, η μείωση του φαινομένου της ψαλίδας ή του σπασίματος της τρίχας.

Αν κάποιο άτομο καπνίζει, έχει κάποια δυσλειτουργία στο συκώτι ή μπορεί να βρίσκεται σε κατάσταση εγκυμοσύνης, τότε μπορεί να έχει μειωμένα επίπεδα βιταμίνης Β-5. Για να αντιμετωπίσει κάποιος μια τέτοια κατάσταση, μπορεί είτε να πάρει κάποιο σχετικό συμπλήρωμα διατροφής ή λάβει βιταμίνες Β από τις τροφές. Ιδανικές τροφές είναι τα αυγά, το μοσχάρι, το κοτόπουλο, το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί, αλλά και οι πατάτες.

  1. Βιταμίνη C

Πολλές αναφορές έχουν γίνει πλέον για το οξειδωτικό στρες και την συμβολή του στην πρόωρη γήρανση. Οι ελεύθερες ρίζες μπορούν να επιφέρουν αρνητικές επιπτώσεις στην ανάπτυξη των πρωτεϊνών, των αμινοξέων, των απαραίτητων λιπιδίων και στα κύτταρα του σώματος. Αυτό είναι το φαινόμενο της οξείδωσης και η πηγή του κακού για πολλές ασθένειες του ανθρώπου. Επίσης η βασική αιτία της πρόωρης γήρανσης του οργανισμού, της επιδερμίδας και των μαλλιών.

Η βιταμίνη C έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και μπορεί να μας βοηθήσει στην καλή υγεία του οργανισμού και των μαλλιών μας. Οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε ποιες τροφές είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, ωστόσο καλό είναι να αναφέρουμε μερικές. Το πορτοκάλι, το ακτινίδιο, το γκρέιπφρουτ, οι φράουλες, οι κόκκινες πιπεριές, τα λαχανάκια Βρυξελών και το μπρόκολο είναι πάρα πολύ καλές πηγές.

  1. Σίδηρος

Τα επίπεδα σιδήρου επηρεάζουν επίσης την υγεία των μαλλιών μας. Αυτό είναι κάτι που έχουν δείξει πολλές μελέτες και πολλοί αναφέρουν ότι στην έλλειψη σιδήρου έχουν την βάση τους κάποιες ΄παθήσεις του ανοσοποιητικού όπως η αλωπεκίαση.

Για να ενισχύσετε την υγεία σας μπορείτε να λάβετε κάποιο συμπλήρωμα διατροφής ή και να εμπλουτίσετε το διαιτολόγιο σας με τις κατάλληλες τροφές. Το αυγό, το μοσχάρι, το σπανάκι, τα φασόλια, οι φακές, είναι κάποιες από τις τροφές που μπορείτε να λάβετε σίδηρο. Ωστόσο θα πρέπει να λαμβάνετε όσο σίδηρο χρειάζεστε και να μην υπερβαίνετε την προβλεπόμενη δοσολογία.

  1. Βιταμίνη D

Άλλη μια βιταμίνη με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση που βοηθά την καλή υγεία του οργανισμού και των μαλλιών. Η βιταμίνη D παίζει σημαντικό ρόλο στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και της ρύθμισης των ορμονών. Όταν κάποιος θέλει να ανεβάσει τα επίπεδα αυτής της βιταμίνης πρέπει να έχει υπομονή γιατί γίνεται πολύ προοδευτικά. Συνήθως παίρνουμε κάποιο από τα συμπληρώματα διατροφής. Ωστόσο συνίσταται η απευθείας έκθεση στον ήλιο. Ο ήλιος θα σας βοηθήσει να αποτοξινωθείτε πολύ αποτελεσματικά και να πάρετε την πολύτιμη αυτή βιταμίνη.

 

Έλαια και βότανα για την βελτίωση στην υγεία των μαλλιών

Η φύση έχει να προσφέρει όπως είδαμε κα δεν σταματά στις βιταμίνες που μπορεί να λάβουμε μέσω της τροφής ή των συμπληρωμάτων. Από τα αιθέρια έλαια λέγεται ότι έχει ισχυρή δράση στην υποκίνηση της καλής υγείας των μαλλιών το αιθέριο έλαιο δενδρολίβανο. Έρευνα που έγινε από το Πανεπιστήμιο Kinki της Ιαπωνίας, δείχνει ότι η χρήση αιθέριου ελαίου από δενδρολίβανο, μπορεί να σταματήσει και να αναστρέψει την τριχόπτωση. Αναφορά γίνεται επίσης και για το δαφνέλαιο από τα έλαια βάσης που αποτελεί έναν καλό σύμμαχο για την καλή υγεία των μαλλιών. Το μυστικό αυτών των συνταγών είναι ότι περιέχουν θρεπτικά συστατικά σε υψηλή συγκέντρωση από τα παραπάνω που αναφέραμε.

ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ
Προσφορά!
ΝΕΟ
Βαθμολογήθηκε με 3.50 από 5
4.60 3.90
6.509.90
Προσφορά!

Αιθέρια έλαια

Δαφνέλαιο 50ml

Βαθμολογήθηκε με 5.00 από 5
4.55 3.55

 

Προσοχή

Σας ενημερώνουμε ότι δεν δίνουμε ιατρικές συμβουλές. Οι πληροφορίες που περιγράφονται στην ιστοσελίδα μας, έχουν μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν την ιατρική επιστήμη. Σε κάθε πρόβλημα υγείας, θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον αντίστοιχο ιατρό.

Περισσότερες πληροφορίες για την υγεία των μαλλιών μπορείτε να δείτε στα Αγγλικά ΕΔΩ.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αρέσει σε %d bloggers: