Φυτικές Πρωτεΐνες – Πηγές πρωτεΐνης πλην του κρέατος

Φυτικές Πρωτεΐνες

Φυτικές Πρωτεΐνες – Εναλλακτικές πηγές πρωτεΐνης εκτός του κρέατος

Φυτικές πρωτεΐνες, μια σύγχρονη τάση στην διατροφή. Οι περισσότεροι από εμάς τρώμε το κρέας αφενός γιατί μας αρέσει. Αφετέρου όμως γιατί είναι μια πλούσια πηγή σε πρωτεΐνες και ειδικότερα όταν είμαστε σε μια περίοδο έντονης άσκησης. Ωστόσο όλοι πλέον ενημερωνόμαστε και κατανοούμε ότι η συχνή κατανάλωση κρέατος κρύβει παγίδες για την ανθρώπινη υγεία. Οι διαιτολόγοι το προτείνουν πολύ περιορισμένα στο εβδομαδιαίο διαιτολόγιο.

Εκτός όμως από το δικό μας καλό, ας προσπαθήσουμε να έχουμε μια οπτική για το συνολικό καλό. Τα περισσότερα από τα είδη ζώων τείνουν προς εξαφάνιση από την αλόγιστη κατανάλωση του ανθρώπου. Επίσης αυτά που έχουν «εμπορευματοποιηθεί» μαζικά (π.χ. βοοειδή), συνήθως ταλαιπωρούνται ή και βασανίζονται κατά το σύντομο χρονικό διάστημα της ζωής τους. Κατά συνέπεια ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται σε εναλλακτικούς τρόπους διατροφής. Αποβάλλουν πλέον το κρέας πλήρως από το διαιτολόγιο τους. Και η πρώτη ερώτηση που έρχεται στο μυαλό κάποιου είναι «και από ποιες τροφές λαμβάνει ο άνθρωπος αυτός την απαραίτητη πρωτεΐνη

Φυτικές πρωτεΐνες και που μπορείτε να τις βρείτε?

Είναι γνωστό και αναφέρεται σε πολλά άρθρα περί διατροφής, ότι τα όσπρια είναι μια καλή πηγή σε πρωτεΐνη. Πρώτη μας προτίμηση είναι οι φακές, όπου μια μερίδα φακές μπορεί να φτάσει και τα 18 γραμμάρια σε πρωτεΐνη. Ένα από τα πιάτα που μπορεί να απολαύσει κανείς ζεστό το χειμώνα με άφθονα καρυκεύματα. Αλλά και το καλοκαίρι μπορούν να γίνουν μια δροσερή σαλάτα με μυρωδικά βότανα. Οι φακές έχουν φυτικές ίνες και υποκινούν την καλή λειτουργία της καρδιαγγειακού συστήματος. Επίσης συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Μια πολύ καλή εναλλακτική πηγή είναι τα ψευδό-δημητριακά που πολλοί πλέον τα κατατάσσουν στις υπερ-τροφές λόγω της συγκριτικά μεγάλης συγκέντρωσης σε θρεπτική αξία. Αξίζει να αναφέρουμε το φαγόπυρο και την κινόα. Χαρακτηριστικά το φαγόπυρο ωμό μπορεί να φτάσει και τα 22 γραμμάρια πρωτείνης ανά μερίδα. Επίσης είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, τα απαραίτητα αμινοξέα και μέταλλα που χρειάζεται ο οργανισμό. Συμβάλλουν στην καλή λειτουργία της καρδιάς και της μείωσης της χοληστερίνης στο αίμα.

Αξίζει να αναφέρουμε τον αρακά και τον κολοκυθόσπορο που είναι καλές πηγές σε πρωτεΐνες και επίσης έχουν και τα καλά λιπαρά που χρειάζεται ο άνθρωπος. Ανά μερίδα μπορεί να φτάσει τα 8 γραμμάρια σε αυτές τις εξαιρετικές τροφές.

Φυτικά συμπληρώματα διατροφής

Οι τροφές που αναφέραμε έχουν υψηλή θρεπτική αξία και μεγάλη συγκέντρωση σε πρωτεΐνη. Για αυτό το λόγο θα τις βρείτε σε σκόνη για μεγαλύτερη ευκολία στην καθημερινή χρήση. Ειδικά για όσους ασκούνται και χρειάζονται άμεση αποκατάσταση, ενέργεια και θρεπτική αξία. Η Πρωτεΐνη Αρακά έχει ολοένα και αυξανόμενη τάση γιατί πρόκειται για ένα προϊόν βιολογικής γεωργίας ελεύθερο από ψεκασμούς και δηλητήρια στην διαδικασία παραγωγής και συσκευασία. Η Πρωτεΐνη Κολοκυθόσπορου επίσης μια πολύ καλή εναλλακτική από τα φυτικά συμπληρώματα διατροφής.

Τέλος το μπρόκολο, το ταχίνι και τα ρεβίθια είναι πάρα πολύ καλή τροφή για όσους επιθυμούν να λαμβάνουν πρωτεΐνες από φυτικές τροφές.

Προσοχή

Σας ενημερώνουμε ότι δεν δίνουμε ιατρικές συμβουλές. Οι πληροφορίες που περιγράφονται στον ιστότοπο μας, έχουν μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν την ιατρική επιστήμη. Σε κάθε πρόβλημα υγείας, θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον αντίστοιχο ιατρό.

Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για τις φυτικές πηγές πρωτεϊνών ΕΔΩ

Προσφορά!
-25%
Βαθμολογήθηκε με 5.00 από 5
22.64 16.98
ΝΕΟ
bio

δημητριακά

Φαγόπυρο

Βαθμολογήθηκε με 5.00 από 5
1.80
bio

δημητριακά

Ποπ Κινόα

2.50

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *