Ποιο φρούτο είναι από τα καλά γεύματα για δίαιτα?

γεύματα για δίαιτα

Αναζητάς γεύματα για δίαιτα? 

Μπορείς να χάσεις βάρος με ευχάριστο τρόπο αν εντάξεις κάποια απολαυστικά γεύματα για δίαιτα και να τρως καθημερινά κάποιες γευστικές τροφές. Ένα από αυτά τα γεύματα είναι τα γνωστά σε όλους σύκα. Είναι ένα από τα γλυκά φρούτα που την εποχή του καλοκαιριού μπορείς να τα βρεις φρέσκα. Ωστόσο μπορείς να τα απολαμβάνεις όλη την χρονιά και αποξηραμένα. Τα αποξηραμένα σύκα είναι πολύ αποτελεσματικά για δίαιτα γιατί δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού. Εκτός από τον κορεσμό που δημιουργούν, έχουν και καλή θρεπτική αξία.

Σύκα και αξία σε θερμίδες

Αυτό το υπέροχο φρούτο, έχει λιγότερες από 50 θερμίδες και μιλάμε για ένα σύκο μέτριου μεγέθους με βάρος που δεν υπερβαίνει τα 65 γραμμάρια. Μπορείς να το απολαύσεις όλες τις ώρες και επίσης μπορεί να αντικαταστήσει κάποιο γλυκό ή επιδόρπιο που θα σου έδινε συγκρτικά μεγαλύτερη ποσότητα ζάχαρης.

Μια ιδέα που μπορείς να εφαρμόσεις ως απογευματινό σνακ, είναι μια βιολογική καλαμπογκοφρέτα με κάποιο τυρί χαμηλών λιπαρών και 1 φρέσκο ή αποξηραμένο σύκο.

Το επιπλέον όφελος που θα έχεις είναι ότι θα πάρεις ικανοποιητική ποσότητα σε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου και στην μείωση της χοληστερίνης στο αίμα.

Τα σύκα μπορούν να μπουν στο πρωινό σου, να συνοδεύσουν τις αγαπημένες σου σαλάτες ακόμη και με κάποιο γιαούρτι. Το σύκο μπορεί να συνδυαστεί με πράσινες σαλάτες ως αποξηραμένο, όπως είναι η ρόκα και το σπανάκι.

Ποια είναι η διαφορά των αποξηραμένων από τα φρέσκα

Η αλήθεια είναι ότι τα αποξηραμένα σύκα έχουν λίγο περισσότερες θερμίδες από τα φρέσκα. Ωστόσο και πάλι αποτελούν ένα από τα γεύματα για δίαιτα γιατί ένα μέτριο αποξηραμένο σύκο έχει περίπου 88 θερμίδες.

Ωστόσο θα πρέπει να προσέξεις τα γλυκά κουταλιού, τις μαρμελάδες ή τις μπάρες δημητριακών με σύκο. Ο λόγος είναι ότι θα σου προσθέσουν πολύ περισσότερες θερμίδες αλλά και ζάχαρη.

Προσοχή

Σας ενημερώνουμε ότι δεν δίνουμε ιατρικές συμβουλές. Οι πληροφορίες που περιγράφονται στον ιστότοπο μας, έχουν μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αντιξαθιστούν την ιατρική επιστήμη. Σε κάθε πρόβλημα υγείας, θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον αντίστοιχο ιατρό.

Διαβάστε επίσης τις: Ευεργετικές ιδιότητες του μελιού

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αρέσει σε %d bloggers: