Τροφές για την καταπολέμηση του άγχους

μαύρη σοκολάτα καταπολέμηση του άγχους (1)

Είναι αρκετές οι στιγμές που χρειάζεται να βοηθήσεις με φυσικό τρόπο τον οργανισμό σου στην καταπολέμηση του άγχους. Υπάρχουν τροφές που συνεισφέρουν ενάντια στο στρες. Μπορεί να χρειάζεστενα φάτε κάτι για την καταπολέμηση του άγχους σε διάφορες στιγμές. Τέτοιες στιγμές είναι όταν επιστρέφετε από την εργασία σας, έχετε κάποια σημαντική συνάντηση, πρέπει να πάτε σε συνέντευξη με τον πιθανό επόμενο εργοδότη σας ή έχετε μια παρουσίαση και πρέπει να μιλήσεσε σε κοινό.

Καταπολέμηση άγχους και junk food

Πολλοί από εμάς για να φτιάξουν καλύτερα την ψυχολογία τους, καταφεύγουν σε πιο γρήγορες λύσεις χωρίς όμως καμιά διατροφική αξία. Μπορεί να φάει κάποιος πατατάκια, σοκολάτα ή και παγωτό. Αυτά μπορεί να ελκύουν τους περισσότερους ανθρώπους, ωστόσο δεν είναι οι καλύτερες διατροφικές επιλογές. Μπορεί την στιγμή που τρώτε αυτά τα σνακ, να νιώθετε λίγο καλύτερα, αλλά το συναίσθημα αυτό είναι απόλυτα προσωρινό. Μετά θα νιώσετε να χάνετε κι άλλο την ενέργεια σας και πιθανώς να νιώθετε και κάποιες τύψεις για τις άχρηστες θερμίδες που λάβατε.

Κατάλληλη διατροφή για την καταπολέμηση του άγχους

Ευτυχώς όμως μπορείς να φας γευστικές τροφές που θα σε βοηθήσουν να πολεμήσεις το ανεπιθύμητο στρες ταυτόχρονα. Ας δούμε κάποιες τροφές από τις παρακάτω:

Σοκολάτα υγείας

Σύμφωνα με μελέτες, η σοκολάτα υγείας ή αλλιώς μαύρη ενδέχεται να περιορίζει την κορτιζόλη στο ανθρώπινο σώμα. Η κορτιζόλη είναι η ορμόνη που εκκρίνεται στον οργανισμό σε συνθήκες στρες. Επιπρόσθετα, υποκινεί και διεγείρει με θετικό τρόπο τον ανθρώπινο εγκέφαλο, χτυπώντας καμπανάκι ότι πρέπει να ηρεμήσεις λίγο. Μην μπερδευτείς όμως, δεν εννοούμε σοκολάτα γάλακτος ή όποια άλλη σοκολάτα που έχει πολύ περισσότερη ζάχαρη ή και ξηρούς καρπούς. Η σοκολάτα υγείας ή μαύρη είναι ιδανική και μόνο.

Τροφές με Ω λιπαρά

Μια από τις πολύ πλούσιες σε Ω λιπαρά είναι ο σολομός. Μπορείτε να φάτε κάποια μπαγκέτα ή και σκέτο ψάρι σε συνδυασμό με μια δροσερή σαλάτα. Κάποιος μπορεί να σκεφτεί ότι είναι ένα ακριβό ψάρι και δεν μπορώ. Οι Κινέζοι λένε πάνω στο θέμα της διατροφής, ότι η φτηθή διατροφή είναι που κοστίζει ακριβά τελικά. Δεν έχουν άδικο αν σκεφτεί κάποιος την διατροφή ως την αξία του «καυσίμου» που κινεί τον οργανισμό του. Η συνιστώμενη ποσότητα από αυτό το υπέροχο ψάρι είναι 180-220 γραμμάρια σε εβδομαδιαία βάση τουλάχιστον.

Φάε περισσότερες πράσινες σαλάτες

Τα μούρα σε βοηθούν στην καταπολέμηση του άγχους

Αυτό το υπέροχο σνακ, λειτουργεί μακροπρόθεσμα γιατί ουσιαστικά ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα του ανθρώπου. Δυνατό ανοσοποιητικό μεταφράζετα ως μεγαλύτερη αντοχή αλλά και πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση των εξωτερικώ συνθηκών που μας προκαλούν το ανεπιθύμητο άγχος. Ο τρόπος που μπορείς να το καταφέρεις αυτό είναι τρώγοντας τροφές που εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες στον οργανισμό. Οι ελεύθερες ρίζες είναι η πηγή του κακού για την πρόωρη γήρανση και τις όποιες ασθένειες μέσω της οξείδωσης που προκαλούν στον άνθρωπο. Τα βατόμουρα, τα αποξηραμένα cranberries, blue-berries ή και τα goji berries είναι πολύ καλές επιλογές. Μπορείς να φας επίσης γλυκοπατάτες, ξηρούς καρπούς, πράσινο τσάι. Αξίζει να σημειώσουμε ότι και ένα ποτήρι καλού κόκκινου κρασιού είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά.

bio
11.28
bio
bio
13.36
bio
14.71

Φάε περισσότερες πράσινες σαλάτες

Οι πράσινες σαλάτες, τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν την τάση να διατηρούν τον ανθρώπινο οργανισμό πιο ήρεμο και χαλαρό. Μελέτες έχουν δείξει ότι στις πράσινες σαλάτες, σπαράγγι, μπρόκολο, σπανάκι ή και στο λάχανο υπάρχουν οξέα που δρουν ενάντια σε καταστάσεις κατάθλιψης. Δρουν δηλαδή ως ένα φυσικό ηρεμιστικό για τον άνθρωπο. Τα οξέα αυτά διεγείρουν και υποκινούν τον εγκέφαλο με θετικό τρόπο. Ο εγκέφαλος κατ’ επέκταση επηρεάζει με ήπιο και θετικό τρόπο τον συναισθηματικό σου κόσμο.

Προσοχή

Σας ενημερώνουμε ότι δεν δίνουμε ιατρικές συμβουλές. Οι πληροφορίες που περιγράφονται στον ιστότοπο μας, έχουν μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν αντικαθιστούν την ιατρική επιστήμη. Σε κάθε πρόβλημα υγείας, θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον αντίστοιχο ιατρό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αρέσει σε %d bloggers: