Καρύδια θερμίδες & θρεπτική αξία

καρύδια θερμίδες ολόκληρος καρπός

Καρύδια θερμίδες – Η πιο συνηθισμένη λέξη για τις μηχανές αναζήτησης

Καρύδια θερμίδες βάζουμε στο Google όταν ακούμε για τα οφέλη του ευεργετικού αυτού από τους ξηρούς καρπούς. Θα έπρεπε να μας απασχολεί η ποσότητα της ενέργειας των καρυδιών? Στο πλαίσιο που επιθυμούμε να προσέχουμε την διατροφή και την σιλουέτα μας θα έπρεπε να μας απασχολεί το θέμα των θερμίδων σε όλες τις τροφές. Σαφώς και το μέτρο είναι αυτό που θα μας δώσει τα οφέλη στην υγεία αλλά και την γραμμή μας. Στην αναζήτηση όμως Καρύδια θερμίδες θα έπρεπε να αλλάξουμε την λέξη θερμίδες με την λέξη οφέλη. Αν συνειδητοποιήσει κανείς τα οφέλη για την υγεία από αυτόν τον εξαιρετικό καρπό τότε θα τα βάλει στην ημερήσια διατροφή του. Στον φόβο και το κυνήγι των θερμίδων αφήνουμε ή παραλείπουμε να τρώμε καρύδια όσο θα έπρεπε. Συνέδριο που έγινε στο Σαν Ντιέγκο  της Αμερικής, με θέμα την Πειραματική Βιολογία το 2016 έδειξε μεταξύ άλλων ότι έχουμε στην διάθεση μας έναν από τους ξηρούς καρπούς που δεν τρώμε συχνά ενώ μας ωφελεί πολύ στην καλή υγεία μας.

Αφήνουμε λοιπόν την έννοια «καρύδια θερμίδες» και πάμε στα οφέλη

Τα καρύδια είναι ένας από τους ξηρούς καρπούς με τα υψηλότερα επίπεδα Ω3 λιπαρών οξέων. Η συγκέντρωση σε αυτά τα εξαιρετικής ποιότητας οξέα μας προστατεύει από καρδιαγγειακά νοσήματα. Επίσης μακροπρόθεσμα βοηθούν ενάντια στην κακή χοληστερόλη στο αίμα μας. Αξίζει να αναφέρουμε ότι έρευνες και άρθρα λένε ότι τα Ω3 συμβάλλουν και ενάντια στην κατάθλιψη. Καλή πηγή σε φυτικές ίνες και έχουν το καλό ότι μικρή ποσότητα αρκεί για να μας προκαλέσει κορεσμό. Οι φυτικές ίνες έχουν καλή επίδραση στην λειτουργία του εντέρου. Η ενίσχυση της λειτουργίας των αρτηριών μας προστατεύει από θρομβώσεις. Τα καρύδια έχουν θαυματουργή δράση στην πρόληψη ενάντια σε εμφράγματα ή και εγκεφαλικό. Στο πλαίσιο πάντα που περιλαμβάνει έναν υγιεινό τρόπο ζωής ή και κάποιο πρόγραμμα γυμναστικής.

Είναι μια τροφή που έχει πρωτεΐνη και βιταμίνη Ε που έχει αντιγηραντικές ιδιότητες αλλά και βοηθά ενάντια σε εκφυλιστικές ασθένειες όπως ο καρκίνος του προστάτη. Η βιταμίνη Ε θεωρείται και η βιταμίνη της ομορφιάς με πλούσια αντιοξειδωτική δράση. Για αυτό στην κοσμετολογία χρησιμοποιείται Καρυδέλαιο από τα έλαια βάσης. Έρευνες έχουν δείξει ότι συμβάλλουν στην διατήρηση χαμηλών επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Επίσης έχουν μελατονίνη που βοηθά στο να κοιμόμαστε καλύτερα. Γενικότερα χρησιμοποιούνται από τον άνθρωπο για την ενίσχυση του οργανισμού και ενάντια σε πολλές ασθένειες. Οι παππούδες και γιαγιάδες μας έλεγαν φάε καρύδια να δυναμώσεις.

Καρύδια θερμίδες

Ας δούμε όμως και το θέμα που απασχολεί όσους βρίσκονται σε διατροφή ή δίαιτα για απώλεια λίπους. Η αλήθεια είναι ότι δεν πρέπει να το παρακάνουμε με τα καρύδια. Ωστόσο δεν χρειάζεται κιόλας αφενός γιατί μια μικρή ποσότητα προκαλεί κορεσμό και αφετέρου αρκεί για να πάρουμε την απαραίτητη θρεπτική αξία σε ημερήσια βάση. Τα 30 γραμμάρια ψίχας καρυδιού έχουν περίπου 200 θερμίδες και αρκούν για σχεδόν το 100% της ημερήσιας πρόληψης σε Ω3. Τώρα που ξέρετε τις θερμίδες σε συνδυασμό με την θρεπτική αξία, ίσως αναθεωρήσετε και εντάξετε αυτόν τον εκπληκτικό καρπό στην καθημερινότητα σας.

καρύδια θερμίδες στο πρωινό

Ιδέες για να βάλετε τα καρύδια στην διατροφή σας

  • Στο πρωινό σας με τα δημητριακά σας μπορείτε να προσθέσετε 1-2 κουταλιές της σούπας καρυδόψιχα
  • Σαν ενδιάμεσο σνακ μπορείτε να φάτε 8-10 καρύδια κομμένα στην μέση (καρύδια πεταλούδα)
  • Στο γιαούρτι με μέλι και τριμμένο καρύδι από πάνω με κανέλα Κεϋλάνης
  • Στα φρούτα εποχής ή σε αποξηραμένα φρούτα μπορείτε να προσθέσετε μέλι και καρύδια

Προσοχή

Σας ενημερώνουμε ότι δεν δίνουμε ιατρικές συμβουλές. Οι πληροφορίες που περιγράφονται στον ιστότοπο μας, έχουν μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν την ιατρική επιστήμη. Σε κάθε πρόβλημα υγείας, θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον αντίστοιχο ιατρό.

Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για καρύδια θερμίδες και οφέλη ΕΔΩ

Προσφορά!

αποξηρεμένα φρούτα

Μπανάνα τσιπς

1.60 1.25

αποξηρεμένα φρούτα

Σταφίδες ξανθές

1.36

αποξηρεμένα φρούτα

Σταφίδες μαύρες

1.00

αποξηρεμένα φρούτα

Δαμάσκηνα απύρηνα

1.60

αποξηρεμένα φρούτα

Cranberries χωρίς ζάχαρη

1.40

αποξηρεμένα φρούτα

Cranberries

0.90

αποξηρεμένα φρούτα

Χουρμάδες φυσικοί

1.60

αποξηρεμένα φρούτα

Goji berries

2.00
Βαθμολογήθηκε με 5.00 από 5
7.90

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *