Σπιρουλίνα και οφέλη

σπιρουλίνα σε σκόνη

Σπιρουλίνα και οφέλη: 7 λόγοι για να χρησιμοποιείτε αυτό το σπουδαίο superfood

Η Σπιρουλίνα είναι εκείνο το σκούρο πράσινο φυτικό συμπλήρωμα διατροφής που αρκετός κόσμος παραβλέπει ή ακόμη έχει παρεξηγήσει. Αυτό το συμπλήρωμα που ανήκει στα superfoods και είναι ουσιαστικά φύκι. Είναι συγγενικό με την χλωρέλα και μπορεί κάποιος να το αγαπήσει για τις μαγικές του ιδιότητες ή να το μισήσει λόγω της έντονης γεύσης & οσμής του. Ειδικότερα όταν χρησιμοποιήσει την Σπιρουλίνα σε σκόνη και όχι τις ταμπλέτες.

Την Σπιρουλίνα σίγουρα την έχετε δει ως συστατικό σε διάφορα προϊόντα ή σκευάσματα υγείας, διατροφής και ενέργειας. Ωστόσο, σε καθημερινή λήψη και αυτούσια, μπορεί να αναζωογονήσει και να αναβαθμίσει σημαντικά τον ανθρώπινο οργανισμό και την υγεία μας. Παρακάτω μπορούμε να δούμε 10 λόγους για τους οποίους πρέπει να λαμβάνουμε καθημερινά Σπιρουλίνα:

  1. Αποτοξινώνει τον οργανισμό από τα βαριά κυρίως μέταλλα

Σε ολόκληρο τον κόσμο, η τοξικότητα των μετάλλων για τον άνθρωπο, αποτελεί πρόβλημα. Ιδιαίτερα σε περιοχές όπου το νερό μπορεί να συγκεντρώνει βαριά μέταλλα, οι άνθρωποι μπορεί να δηλητηριάζουν τον οργανισμό τους καθημερινά. Η σπιρουλίνα μπορεί να βοηθήσει στην αποβολή ανεπιθύμητων τοξινών από τον οργανισμό.

  1. Βοηθά στην καταπολέμηση της μυκητίασης στον οργανισμό

Η διατροφή που είναι πλούσια σε ζάχαρη και άλλα ανθυγιεινά συστατικά, υποβοηθά την ανάπτυξη μυκητιάσεων στον οργανισμό. Ευτυχώς η σπιρουλίνα δρα ως αντιμικροβιακό αλλά και στην καταπολέμηση μυκητιάσεων. Πιο συγκεκριμένα έχει βρεθεί ότι στα πλεονεκτήματα της Σπιρουλίνας, περιλαμβάνεται η ανάπτυξη υγιών βακτηρίων στην ανθρώπινη χλωρίδα. Αυτά τα βακτήρια ουσιαστικά καταπολεμούν τους μύκητες και τα μικρόβια.

  1. Βοηθά στην πρόληψη ενάντια στον καρκίνο

Έρευνες έχουν δείξει ότι η σπιρουλίνα βοηθά στην παραγωγή ισχυρών αντισωμάτων και πρωτεϊνών που ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα ενάντια σε χρόνιες παθήσεις όπως ο καρκίνος.

  1. Δίνει ενέργεια σε περιόδους έντονης κόπωσης ή και στρες

Αν μελετήσει κανείς την χημική σύσταση της σπιρουλίνας, θα καταλάβει ότι δεν είναι περίεργο που οι άνθρωποι που καταναλώνουν συχνά σπιρουλίνα έχουν αυξημένα επίπεδα ενέργειας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σκόνη σπιρουλίνας μέσα σε φρεσκοστυμμένο χυμό λάιμ με παγάκια, για την μεγιστοποίηση της ενέργειας σας. Σύμφωνα με έρευνες η σπιρουλίνα και το λάιμ ανεβάζουν την ενέργεια γιατί υποβοηθούν την απελευθέρωση των σακχάρων από τα κύτταρα. Σε συνδυασμό με το κρύο από τον πάγο, ενισχύουν τον μεταβολισμό μας σαν ένα δυνατό «ξύπνημα».

  1. Μειώνει τα επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα

Έρευνες έχουν δείξει ότι η καθημερινή κατανάλωση σπιρουλίνας βοηθά στην πρόληψη κατά της αρτηριοσκλήρωσης και μειώνει τα επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα. Μάλιστα η έρευνα έδειξε ότι το δείγμα που κατανάλωνε αυξημένη ποσότητα, έριξε περισσότερο τα επίπεδα χοληστερίνης. Κατά συνέπεια, όσο περισσότερο την καταναλώνουμε τόσο το καλύτερο το αποτέλεσμα για την υγεία μας σε αυτό το θέμα.

  1. Μείωση της πιθανότητας εμφράγματος

Εφόσον βοηθά την μείωση της χοληστερίνης και ενάντια στην αρτηριοσκλήρωση, τότε η πιθανότητα εμφράγματος εμφανίζεται μειωμένη σε άτομα που καταναλώνουν συχνά σπιρουλίνα. Άτομα που έχουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής και διατροφής, μπορεί να βοηθήσουν την υγεία τους ακόμη περισσότερο με την καθημερινή κατανάλωση σπιρουλίνας. Μπορούν να αναστρέψουν την κακή υγεία με αυτό τον τρόπο, σε καλή υγεία και να απολαύσουν καλύτερη ποιότητα ζωής.

  1. Βοηθά σε δίαιτες και διατροφή γενικότερα που έχει ως σκοπό την απώλεια βάρους

Τροφές πλούσιες διατροφικά σε πρωτεΐνη, όπως η σπιρουλίνα μπορούν να βοηθήσουν την επιτάχυνση του μεταβολισμού και άρα στην ταχύτερη καύση τροφών. Επειδή ο οργανισμός χρειάζεται μεγαλύτερη ενέργεια για τον μεταβολισμό των τροφών αυτών, καίει περισσότερο λίπος. Για ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα προσπαθήστε να καταναλώνετε την σπιρουλίνα με το πρωινό σας ή στο ενδιάμεσο σνακ σας.

Την σπιρουλίνα μπορείτε να την βρείτε σε σκόνη (Σπιρουλίνα σε σκόνη) που σας δίνει την μεγαλύτερη απορρόφηση ή και σε κάψουλες (Σπιρουλίνα σε ταμπλέτες) για μεγαλύτερη ευκολία κατάποσης.

Σας ενημερώνουμε ότι δεν δίνουμε ιατρικές συμβουλές. Οι πληροφορίες που περιγράφονται στον ιστότοπο μας, έχουν μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν την ιατρική επιστήμη. Σε κάθε πρόβλημα υγείας, θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον αντίστοιχο ιατρό.

Περισσότερες πληροφορίες στα Αγγλικά μπορείτε να δείτε ΕΔΩ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *