Κάνναβη και ευεργετικές ιδιότητες

κάνναβη

Κάνναβη οφέλη και ευεργετικές ιδιότητες.

Η κάνναβη συχνά όταν ακούγεται την συγχέουμε με την μαριχουάνα που είναι μεγάλο λάθος. Τα δύο φυτά ανήκουν στην ίδια οικογένεια, αλλά είναι διαφορετικά. Η κάνναβη περιέχει λιγότερο από το 1% των ψυχοτρόπων ουσιών σε αντίθεση με την μαριχουάνα. Επίσης δεν είναι εθιστική σε καμία περίπτωση.

Η κάνναβη καλλιεργείται ευρέως και έχει πολλαπλές εφαρμογές για τις ίνες, τους σπόρους, το λάδι της αλλά και την σκόνη πρωτεΐνης. Η κάνναβη ευδοκιμεί σχεδόν οπουδήποτε και πρόκειται για ένα αρκετά ανθεκτικό φυτό.

Στο άρθρο αυτό θα ασχοληθούμε με τα οφέλη της κατά τη λήψη ως πηγή πρωτεΐνης αλλά και σε σπόρους. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Βιολογική Πρωτεΐνη Κάνναβης είναι πλούσια σε αμινοξέα, περιέχει πάνω από 20 και συμπεριλαμβάνονται τα 8 που είναι απαραίτητα για την ανθρώπινη υγεία.  Επίσης η Κάνναβη σε σπόρους παρέχει στο ανοσοποιητικό σύστημα δομικά στοιχεία και ύλη για δημιουργία αντισωμάτων. Ενισχύει απόλυτα φυσικά τον οργανισμό μας.

Οφέλη για την υγεία μας

Επίσης, είναι πλούσια πηγή των «καλών» και απαραίτητων λιπαρών οξέων Ω3 και Ω6 που χαρίζουν διαύγεια και συγκέντρωση. Κατά συνέπεια είναι ένα άριστο συμπλήρωμα διατροφής όταν ο οργανισμός λειτουργεί κάτω από συνθήκες πίεσης. Οι σπόροι κάνναβης περιέχουν μαγνήσιο, σίδηρο και μικρότερη ποσότητα βιταμινών Α και Β.

Η πρωτεΐνη κάνναβης προσδίδει 47% περιεκτικότητα υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη και είναι βιολογική. Είναι κατάλληλη για άτομα που θέλουν φυτική ενίσχυση του οργανισμού ή ταλαιπωρούνται από δυσανεξίες σε λακτόζη ή και γλουτένη. Προσφέρει την μυϊκή τόνωση και ανάπλαση, αναβαθμίζει τα επίπεδα ενέργειας μετά από άσκηση ή κόπωση. Σημαντικό είναι ότι συνεισφέρει και στην επιτάχυνση του μεταβολισμού στο πλαίσιο πάντα ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Ένας λόγος που αξίζει να αναφέρουμε είναι ότι βοηθά ενάντια στην κόπωση λόγω της δράσης της ενάντια των φλεγμονών των αρθρώσεων.

Η γεύση της είναι απόλυτα προσιτή και θυμίζει τη γεύση του κολοκυθόσπορου. Μπορείτε να την καταναλώσετε ως ρόφημα αλλά μπορείτε πολύ εύκολα να την συνδυάσετε με κάποιο smoothie, στο πρωινό μούσλι με το γάλα σας ή σε κάποιο χυμό, σαλάτα ή και σε κάποιο άλειμμα πάνω σε ψωμί. Η ημερήσια δοσολογία που προτείνεται είναι 1-2 κουταλιές της σούπας και ανάλογα με το πρόγραμμα της ημέρας. Για τις ημέρες που περιλαμβάνεται άσκηση καλό είναι να καταναλώσετε 1 κουταλιά της σούπας με το πρωινό σας και 1 μετά από την άσκηση σας. Τις υπόλοιπες ημέρες μπορείτε να την συμπεριλάβετε μόνο στο πρωινό σας.

Προσοχή!

Τα νόμιμα προϊόντα της κάνναβης που κυκλοφορούν ευρέως σε όλο τον κόσμο δεν έχουν για τον άνθρωπο κάποια από τις ψυχότροπες ουσίες της κάνναβης που χρησιμοποιείται ως ναρκωτικό. Επιπρόσθετα σημειώστε ότι η ουσία T.H.C. που της δίνει εθιστική δράση και την καθιστά παράνομη, στο εν λόγω προϊόν είναι  μηδενική 0,00%

 

Βαθμολογήθηκε με 5.00 από 5
23.24
Εξαντλημένο
ΝΕΟ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *